• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Lån hos Bank norwegian, jobbar i Danmark

zeback

Kunnig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
30 Juli 2013
Meddelanden
123
Mottagna reaktioner
14
Poäng
62
Till 16%... Otroligt högt. Det är nog för att jag jobbar i DK.. Ingen aning.

Nja. Bank Norwegian är bra för att de godkänner fler än vad andra banker gör, men deras ränta är och har alltid vart höga. Jag har inte sett någon som fått en ränta under 10% här på forumet.

När jag själv sökte och hade Bra kreditbetyg (1%) blev jag erbjuden lån med ränta på 12%. Samma dag sökte jag även Icabanken och fick där en rörlig ränta som just nu ligger på 5%
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 827
Mottagna reaktioner
13 072
Poäng
10 087
Nja. Bank Norwegian är bra för att de godkänner fler än vad andra banker gör, men deras ränta är och har alltid vart höga. Jag har inte sett någon som fått en ränta under 10% här på forumet.

När jag själv sökte och hade Bra kreditbetyg (1%) blev jag erbjuden lån med ränta på 12%. Samma dag sökte jag även Icabanken och fick där en rörlig ränta som just nu ligger på 5%

Såg att ica börjat med differentierad räntesättning också.. bra och dåligt antar jag.. Jag minns inte mina förutsättningar när jag fick icalån, men det var under tiden dom hade fast ränta.. har 3.59% nu.. rätt rimligt.
 

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
Såg att ica börjat med differentierad räntesättning också.. bra och dåligt antar jag.. Jag minns inte mina förutsättningar när jag fick icalån, men det var under tiden dom hade fast ränta.. har 3.59% nu.. rätt rimligt.

ICA kändes som ett hetare alternativ när alla fick samma någorlunda låga ränta - i alla fall för de som får svårt att låna hos de klassiska storbankerna. Nu är de ju som alla andra och tappat sin "edge" på marknaden lite kan jag tycka.
 

FarAway

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
22 Oktober 2014
Meddelanden
871
Mottagna reaktioner
357
Poäng
497
Ica och ikano godkänner inte jobb i Danmark. Man måste ha deklarerat skatt i Sverige vilket jag inte har. Däremot blev jag beviljad 230000kr på SBAB till 5,75% så det är riktig bra. Väntar just nu på lite papper som de skulle skicka. Ska skriva under och lägga till ett arbetsgivare intyg innan jag skickar tillbaka:)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp